Boredukációs kampányt indít a Hilltop

Magyarország egyik legnagyobb borászata boredukációs kampányt indít az EU országaiban az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázat keretében.

A kampány során a borászat kiemelt figyelmet fordít a Neszmély OEM földrajzi árujelző új fogyasztókkal történő megismertetésére, a minőségi borfogyasztás mindennapi kultúrájának terjesztésére, a régió uniós oltalmat élvező borászati termékeinek általános népszerűsítésére, valamint a minőségi borfogyasztás kultúrájának támogatására.

A Magyarország egyik legnagyobb borbirtokán gazdálkodó cég a magyar mellett az európai fogyasztókat is megszólítja a borászatnak otthon adó Felső-Pannon borrégió megismertetésével és azon belül a neszmélyi borok népszerűsítésével. 

A Hilltop borászata 1993-ban egy egykori TSZ pincében, tízezer hektoliternyi fémtartállyal és 110 hektár elöregedett tőkével kezdte meg a neszmélyi bor hírnevének újraépítését.

Közel harminc év sikerei után az ország egyik legnagyobb borbirtokaként továbbra is missziójának tekinti a magyar bor népszerűsítését. Ebben a tevékenységében jelent újabb mérföldkövet az Agrárminisztérium által kiírt pályázatán elnyert támogatás, amely még szélesebb közönség megszólítására ad lehetőséget.

Szeretnénk, hogy minél többen megismerjék és megszeressék azokat a régiónk boraira jellemző sajátos illat- és ízjegyeket, amik borvidékünk dűlőinek különleges fekvése és mikroklímája csempész a palackokba  – emelte ki Keresztury Éva, a Hilltop egyik alapító tulajdonosa a pályázati támogatás kapcsán.

Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatának célja a tudatos és a minőségi borfogyasztás kultúrájának erősítése az Európai Unió piacain belül.

A Hilltop ezt követve a következő két évben saját kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet majd a fogyasztói edukációra: a borászatnak otthont adó Felső-Pannon borrégió és azon belül a Neszmélyi borvidék bemutatásának, a régió szőlőfajtáinak és borainak megismertetésének, a földrajzi árujelzőkről való tájékoztatásnak, emellett informatív anyagokat tesz majd közzé a borkultúráról, és felhívja a figyelmet a tudatos és mértékletes fogyasztásra.

Mindezek visszaköszönnek majd a borászat weboldalán, közösségi média oldalain, és – amikor majd a járványhelyzet engedi – rendezvényeken is. A Hilltop szándéka, hogy az edukáció során kiemelten szóljon a fiatalokhoz, „kezdő” borfogyasztókhoz, őket arculatának tavaszra ütemezett megújításával kívánja megszólítani.

Kövess minket Instagramon!

Kövesd Instagram oldalunk a legfrissebb fotós tartalmakért!

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.